Határok a vezetés szolgálatában

„Minden eredmé­nyes személy, csapat vagy cég azért lehet sikeres, mert a vezetés által megszabott határok ezt lehetővé teszik” – írja a szerző, aki vezetői tanácsadóként azt vizsgálja, mi szükséges az olyan céges kultúra létrehozásához, amelyben a csapatok és az egyének a lehető legjobb teljesítményre képesek. Könyvében bemutatja, hogy a vezető által felállított határok miként mozdíthatják elő, hogy: a dolgozók agya optimálisan működjön; olyan érzelmi légkör jöjjön létre, amely fokozza a teljesítményt; olyan kapcsolódások alakuljanak ki, melyeknek hatására a csapatok jobban működnek; olyan gondolkodási és viselkedési minták rögzüljenek, amelyek eredményekhez vezetnek; olyan csapatok épüljenek ki, amelyek hatékonyan működnek együtt az eredmények elérése érdekében; saját magát is úgy irányítsa, hogy képes legyen valóra váltani a célkitűzéseit.

Oldalszám:232

Méret:142 x 197 mm

Kivitel:kartonált

ISBN:9789632882437

Kiadás éve:2014

3 600 Ft

-20% kedvezménnyel

Kapcsolódó könyves blog

  • 2015. október 06.

    Határok a vezetés szolgálatában

    „Minden eredmé­nyes személy, csapat vagy cég azért lehet sikeres, mert a vezetés által megszabott határok ezt lehetővé teszik” – írja a szerző, aki vezetői tanácsadóként azt vizsgálja, mi szükséges az olyan céges kultúra létrehozásához, amelyben a csapatok és az egyének a lehető legjobb teljesítményre képesek. Könyvében bemutatja, hogy a vezető által felállított határok miként mozdíthatják […]

    Elolvasom »

Az Ön által megtekintett termékek