közgazdász, gazdasági újságíró és kommunikációs szakember
Pályáját pénzügyi területen, egy multinacionális nagyvállalatnál kezdte, majd átnyergelt a gazdasági sajtóba, és a következő bő egy évtizedet egy üzleti hetilap szerkesztőségében töltötte. Interjúzott hívő és nem hívő vezetőkkel, látott etikus és etikátlan viselkedést, profi és felkészületlen menedzsmentet, motivált és enervált munkavállalókat egyaránt. Rovatvezetőként érdeklődésének fókuszába mindinkább az eredményesség vagy emberségesség dilemmája, a vállalati etika és morál kérdései kerültek. Jelenleg vállalati kommunikációval foglalkozik.
E kötettel segíteni szeretne a vezetőknek: az útkeresőknek, az elakadtaknak, de azoknak is, akik miközben alapvetően elégedettek saját irányítói gyakorlatukkal, szívesen elmélkednek az élet „nagy kérdésein”.